woensdag 18 december 2013

Crochet Along

Deze geweldige deken heb ik al regelmatig voorbij zien komen. Het Engelse patroon is ook te vinden op internet, maar met zo'n groot project is het de vraag of het afgemaakt wordt. Gelukkig zijn Tertia en Jolanda met dé oplossing gekomen: een Crochet Along vanaf 3 januari 2014! In ruim 40 weken wordt deze deken gehaakt waarbij elke week via Facebook de beschrijving wordt gedeeld. Ik doe natuurlijk mee! Dit worden mijn kleuren:


Allemaal garen dat ik nog had liggen! Veel haken, veel geduld, veel genieten van de mooie kleuren en dan heb ik volgend najaar ook zo'n mooie deken! Zin in!

8 opmerkingen:

  1. Leuk leuk!! ik ga/wil ook mee doen...heb alleen nog steeds niet kunnen kiezen welke kleuren combi ik ga nemen..!! (eerst even wachten tot eerste kerstdag..bon van echtstudio staat op mijn lootje..hopelijk krijg ik die,..haha dan shoppen)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja...lastig die kleuren. Je ziet de mooiste combi's voorbij komen op verschillende blogs en de Facebookgroep! Nog 1 dagje....ik duim voor je Echtstudiobon!

      Verwijderen
  2. Hé Jacqueline, inmiddels heb ik ook het patroon geprint, bolletjes bij elkaar gezocht en me aangemeld voor de Crochet Along. Ik doe ook mee! Leuke tip. En mooie kleuren trouwens...

    Groetjes, fijne feestdagen,
    Stéphanie (Handwerkjuffie.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ben benieuwd naar jouw kleuren! Jou kennende wordt het vast en zeker een mooie kleurencombi.

      Verwijderen
  3. Mooie kleurtjes heb jij! En allemaal restjes? Dat wil zeggen dat jij al veel gemaakt hebt?
    Fijn dat je op mijn post reageerde! Zo ontdekte ik dan ook weer jouw blog! En zo heb je er weer een volgster bij!
    Succes met je deken!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Ja...ik haak inderdaad al heel lang! Als kind van mijn lieve oma geleerd. Maar ook breien, sieraden maken, werken met vilt....teveel materiaal in huis en te weinig tijd! Klinkt bekend?

      Verwijderen
  4. Ik kom bij jou ook effe kijken. Dit zijn ook heel mooie kleurtjes. Ik vond de kleuren kiezen niet makkelijk. Nu wordt het wachten toch wel echt moeilijk hé. Heb er ook zo'n zin in. Nog een paar daagjes en we kunnen van start gaan ! Veel plezier ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik las je leuke reactie op mijn blog. Wat leuk dat je ook uit Nijmegen komt!! Ik vind dat je superleuke kleurtjes hebt gekozen voor de CAL 2014! Ik heb echt heel veel zin om te beginnen met de deken, kan bijna niet wachten tot vrijdag :). Groetjes, Lotte

    BeantwoordenVerwijderen