dinsdag 17 december 2013

Kerstswap Elke dag zaterdag

Joehoe...de enveloppe is binnen! Een paar blogberichtjes terug liet ik jullie zien wat mijn bijdrage was voor de kerstswap van Elke dag zaterdag en vanmorgen ontving ik de enveloppe met 4 verschillende kersthangers van medeblogsters of bloglezers.

Niet zo'n geweldige foto, maar het is te donker in huis.

Bedankt Ellen (fluwelen ster), Mapi (stoffen kerstengel), Hanneke (houten hanger) en Petra (engel ijzerdraad)!!!! Wat een verwennerij!
En natuurlijk Janina voor het organiseren van deze swap. Erg leuk om hieraan mee te doen!

5 opmerkingen:

  1. Wat een leukies !!! Ik heb ook leuke ontvangen en ben heel benieuwd waar mijn vogels terecht gekomen zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Blij dat ik zie waar één van mijn engeltjes is aangekomen. Hihi, leuk he. En wat een verwennerij. Heerlijk hoor. wil nog wel meer swappen, maar dan mag het wel wat meer items zijn. Toch????
    Liefs Pétra.
    petracreabea.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het was mijn eerste swap, maar vond het erg leuk! Volgende organiseer jij?...hihi

      Verwijderen
  3. HoinJacq, wat was ik blij verrast gister, toen ik jouw boompje uitpakte! Echt zo mooi! Zelf ben ik echt geen ster in haken dus ik ben er heel erg blij mee! Fijne feestdagen! Groetjes, Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Altijd fijn om iemand blij te maken! Geniet ervan en jij ook fijne dagen! Groetjes, Jacqueline

      Verwijderen