dinsdag 25 februari 2014

Liebster Blog Award!

Vorige week ben ik genomineerd voor de Liebster Blog Award door maar liefst twee collega-bloggers. Dankjewel Patricia van pats-ditjes-en-datjes en Simone van haak en naai. Ik voel me vereerd!
                                    
Aan de nominatie is een aantal regels verbonden:
 
De Liebster Award is bedoeld voor bloggers met minder dan 200 bloglovin volgers.

  • Je moet "11 facts about me" delen.
  • Je moet degene die jou genomineerd heeft linken in je blogpost.
  • Je moet de 11 vragen beantwoorden van degene die jou genomineerd heeft.
  • Kies 10 nieuwe bloggers die jij wilt nomineren en link ze in je blogpost.
  • Stel 11 nieuwe vragen op voor de bloggers die jij genomineerd hebt.
  • Laat een comment achter op de blogs die jij wilt nomineren

  •  
    Ondanks dat ik het leuk vind dat ik genomineerd ben, heb ik besloten om wel wat facts over mijzelf prijs te geven, maar niet de vragen van Patricia en Simone te beantwoorden. Het kost me teveel tijd en ik wil geen keuze maken tussen het beantwoorden van de vragen van Patricia of van Simone. Sorry dames! Ook geef ik mijn nominatie niet door aan andere bloggers. De meeste blogs die ik volg hebben de afgelopen dagen de nominatie al gekregen en andere blogs die ik dagelijks volg hebben meer dan 200 volgers.
     
    Hier komen de  "11 facts about me":
     
    1. Ik ben 44 jaar geleden op 27 mei geboren. In de lente dus vandaar dat ik altijd snak naar zon en warmte.
    2. Over een maand ben ik 12,5 jaar getrouwd met mijn lieve man. We vieren het niet hoor! Ik vind feestjes heel leuk, maar niet als ik zelf in het middelpunt sta. En zo denkt mijn man er ook over.
    3. Samen hebben we twee stoere zoons van 9 en 11 jaar. De oudste gaat komend schooljaar naar de middelbare school (spannend!) en ze zijn allebei gek op sporten.
    4. Al 20 jaar  werk ik als kinderverpleegkundige in een academisch ziekenhuis. Op dit moment 20 uur per week en dat bevalt me prima. Genoeg tijd over om creatief bezig te zijn, af en toe hard te lopen en te bloggen.
    5. Sinds anderhalve week (jullie hebben het vast gelezen) hebben wij gezinsuitbreiding gekregen van Guus...onze labradorpup! We genieten volop en het is lekker druk!
    6. Ik ben gek op haken en andere creatieve uitspattingen! Als kind heb ik het haken en breien geleerd van mijn oma. Jammer dat ze er niet meer is, want wat zou ze trots zijn om te zien wat ik nu zoal maak!
    7. Ik ben dol op zelfgemaakte salades met als basis veldsla en/of of rucolasalade. Sinds kort de geitenkaas met honing ontdekt. Al die jaren niet lekker gevonden, maar nu toch 'leren' eten. Heerlijk!
    8. Mijn voorraad katoen en acryl is enorm. Kan mooie kleurtjes of aantrekkelijke prijsjes niet weerstaan. Regelmatig worden er bolletjes het huis binnengesmokkeld! Haha....maar ik word er zo blij van!
    9.  Mijn inspiratie haal ik van Pinterest, Instagram en andere blogs. Natuurlijk vind ik het leuk om andere mensen weer te inspireren.
    10.  Na jarenlang andere blogs gelezen te hebben ben ik eind 2013 zelf een blog begonnen. Wel wat wennen en ik wil mijn blog nog meer vorm geven, maar op dit moment ontbreekt de tijd. De positieve reacties die ik van anderen ontvang maken het bloggen wel erg leuk!
    11. Wat jullie ook nog niet weten....ik heb al ruim 10 jaar een eigen webwinkeltje. Destijds begonnen met verkopen van mijn handgemaakte sieraden en spulletjes gemaakt van vilt en nu dus ook gehaakte spulletjes. Mijn moeder is altijd in de weer met leuke stofjes en haar naaimachine. Alles van stof in het winkeltje is door haar gemaakt (waar zou ik de creativiteit vandaan hebben?). Samen staan we een paar keer per jaar op een handgemaakt markt. (Bijna) niets is zo leuk dat mensen onze eigengemaakte spullen leuk vinden en ook nog willen kopen!
     
    Dit was een greep uit de 'facts about me'. Ik hoop dat jullie ze met plezier hebben gelezen!
     

    6 opmerkingen:

    1. Leuk die facts, weet ik meteen wat meer over je! Erg leuk, en verliefd op je puppy!! Groetjes Lisanne
      draad en praat...

      BeantwoordenVerwijderen
    2. Wat leuk om zo meer over je te weten ;-) dat van het garen verzamelen en binnensmokkelen is zoooo herkenbaar, hihi
      Groetjes Chantal

      BeantwoordenVerwijderen
    3. Nu weten we iets meer over 'de vrouw achter'.... Leuk dat je hem gewonnen hebt, en ik kan je keus om 'm niet verder te sturen begrijpen.... Ik denk dat ik dat ook gedaan had in jouw plaats.
      En ja, die wolletjes binnensmokkelen... het is gewoon een handicap soms.... Standaard vraag hier in huis is: "WAT MOET JE DAAR NU MEE?" Waarop ik -meestal- het antwoord schuldig moet blijven...
      Groetjes,
      Marian

      BeantwoordenVerwijderen
    4. Leuk om te lezen! Dat van die wolletjes is heel herkenbaar :)

      BeantwoordenVerwijderen
    5. Zo leuk en idd herkenbaar. Ik ben eens gaan kijken in je webwinkeltje. Echt leuk. Nu moet je weten : ik ben zelf aan het overwegen iets gelijkaardige op te zetten ( en ook al een beetje aan begonnen ) en toen ik een naam moest opgeven, koos ik voor "Pat's ditjes en datjes", bleek dat er al een winkeltje was die "ditjes en datjes" heet. hahaha nu weet ik van wie. grappig, niet. Ik heb ondertussen al een andere naam gekozen hoor. Maar het staat nog niet online.
      In elk geval bedankt dat je het zo leuk op je eigen manier hebt aangepakt, de award.

      Groetjes
      Patricia x (pats-ditjes-en-datjes.blogspot.be)

      BeantwoordenVerwijderen