woensdag 30 april 2014

Koningsdag 2014

Ben alweer helemaal bijgekomen van een mooie en gezellige koningsdag maar wil jullie het verhaal en de foto's niet onthouden!
Om kwart over vier (het was nog pikkedonker) ging mijn wekker dus hop...in mijn oranje outfit. Mijn auto had ik al helemaal volgeladen de avond ervoor geparkeerd op een parkeerplaats nabij het park.
's Ochtends snel op het fietsje naar het Goffertpark om een plek te reserveren. De weg door het park is tot 7 uur afgesloten voor auto's. Ik had een goede plek dus met een steekwagentje op en neer naar de auto.


Rond 6 uur kwam mijn moeder en hebben we alle spullen uitgestald. Al onze handgemaakte spulletjes op tafels onder een tent. De kleding en rommel ernaast. Mede door het zonnetje dat doorbrak, zag het er weer fleurig uit. De verkoop kon beginnen!


En het ging hartstikke goed; zowel de rommel en kleding als de handgemaakte spulletjes. Wat een positieve reacties! Vooral de koninklijke broches waren in trek!


Er kwam een dame langs die ook met de CAL bezig is en Handwerkjuffie liep ook langs mijn kraam! Via Instagram wist ik dat ze ook op de Goffert rond zou lopen en vorig jaar had ik haar voor het eerst ontmoet. We hebben gezellig gekletst en Muffin was er ook bij. Natuurlijk nog even samen op de foto.


Het was een erg leuke dag!!!

Lisanne van Draadenpraat nog bedankt voor je leuke blogberichtje van 24 april over de Maximabroche die je bij mij besteld hebt! Had je er succes mee op Koningsdag?

5 opmerkingen:

  1. Een geslaagde koningsdag zo te zien :) fijn dat je goed verkocht hebt! Leuk die foto ook met jou en handwerkjuffie :)

    Super!!!

    Groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat fijn zeg, dat het voor jou zo'n geslaagde dag was! Het ziet er in ieder geval zo op de foto's geweldig uit. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk zeg en wat een vrolijke boel!
    Ik zou ook op de vrijmarkt gaan met wat spulletjes maar het was zooooo vroeg en had net de avond ervoor een feestje gehad..
    Volgend jaar maar!
    Groetjes,
    Lineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er gezellig uit! Ik ben dit jaar helaas niet op de Goffert geweest....jammer

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zeker weten! Hij is ook zo leuk! Ben er echt heel blij mee! Jammer dat die markt net wat te ver is voor mij. Ik ga je shop in de gaten houden ;-)
    Lieve groet Lisanne
    draad en praat...

    BeantwoordenVerwijderen